четвер, 12 листопада 2015 р.

АНКЕТА

АНКЕТА
учасника 1-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

   1.      Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу
Бакун Ірина Володимирівна 
   2.      Дата народження
25.10.1982р.
   3.      Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
Україна, Волинська обл.,Володимир-Волинський р-н, с. Суходоли,
вул. Жовтнева,12,індекс:44742, т. 0968113462, e-mail: bakunira@gmail.com
   4.      Освіта, спеціальність за дипломом
Вища, викладачмови (англійська) та літератури у вищих навчальних закладах.
   5.      Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Володимир-Волинська загальноосвітня школа I-III ступенів №2,
Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, Котляревського,2,
e-mail: vvschool2@gmail.com
   6.      Стаж роботи:   педагогічний -13років
у тому числі класним керівником – 6 років
   7.      Кваліфікаційна категорія- вища
   8.      Звання- немає
   9.      Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження)
Грамота управління освіти виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради за високий рівень професіоналізму, сумлінну працю, досконале володіння ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу-2009 р.
Грамота управління освіти виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради за участь у міському конкурсі «Учитель року- 2009» в номінації «англійська мова»- 2009 р.
   10.  Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник
Формування особистості учня через виховання найкращих людських цінностей і норм поведінки, розвиток творчих здібностей, талантів, уподобань.Створення міцного згуртованого учнівського колективу.
   11.  Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються
·         Технологія виховання успішної особистості;
·         Персоніфіковане (індивідуальне) виховання;
·         Проектна технологія;
·         Розвивальне виховання;
·         Колективні творчі справи;
·         Виховання на основі системного підходу;
·         Технологія співробітництва.
   12.  Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник
                                1            Галицька І. Ц. Інноваційні технології громадянського виховання: Проект «Я-Ми-Родина-Україна» / І. ІД. Галицька // Виховна робота в школі. — 2005. -№5
                                2            Киричук В. Проектування виховної системи на засадах особистісно       орієнтованого підходу / В. Киричук // Пси­холог. — 2004. — № 44.
                                3            Пласюк І. Педагогічне кредо класного керівника. Нотатки. Роздуми   / 1. Пласюк // Позакласний час. — 2003. — № 6.
                                4            Роль класного керівника у розвитку виховної системи класу //   Розкажіть   онуку. — 2004. — № 7-8.
                                5            Закон України «Про виховання дітей та молоді»: Проект // Освіта України. – 2004. – 14 верес. (№72).
                                6            Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти // Шкіл. Б-ка. – 2003. - № 3. – С. 11 – 19. – Бібліогр.: 10 назв.
                                7            Ващенко Г. Виховання любові до Батьківщини: / Націоналізм і інтернаціоналізм/. – Лондон: Вид. ККСУМ, 1954. – 40 с.
                                8            Ігнатенко П.Р. та ін.. Виховання громадянина: психолого-педагогічний і народознавчий аспекти: Навч. Посібник / П.Р. Ігнатенко, В.П. Ігнатенко, В.Л. Поплужний, Н.І. Косарєва та ін.. / Бібліогр.: с. 245 – 249. - /Міністерство освіти України, ІЗМН/.
                                9            Організація виховної роботи у класі. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 160с
                            10            Рибальченко І.М. Вас призначено класним керівником./ І.М. Рибальченко – Х. : Вид. група «Онова», 2007. – 192с.
                            11            Бех І. Виховання особистості. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.
                            12            Холковська І. Організація діяльності роботи класного керівника. - Вінниця, 2005. - 194 с.

    13.  Ваше педагогічне кредо

   14.  Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет
Учитель - не просто професія, для мене це покликання. «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель. (Л.Н.Толстой)   
Особистим прикладом, поведінкою, способом життя  намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у колективі, щоб кожна дитина відчула свою значущість  та потрібність.  Працюючи з дітьми, я зрозуміла, що найголовніша якість, яка має бути у сучасного вчителя це не тільки вміння працювати з усіма сучасними технологіями аби зацікавити дітей. Найголовніше — це навчитися любити всіх, а це найскладніше. Тому що в сучасному світі є дуже багато проблемних дітей саме через технічний прогрес і для них поняття любові, толерантності, поваги даються складніше, на жаль. На мою думку, відносини між учнем та вчителем ніколи не бувають повністю рівними - на це впливає і різниця у віці, і неоднаковість життєвого досвіду, і різниця поколінь.  Але, я в впевнена на 100%, що рівність повинна проявлятись у взаємоповазі, взаєморозумінні, відкритості та щирості. Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника, звернувшись до якого, вона може розраховувати на те,  що її вислухають, зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду. Наставник має бути оптимістом і глибоко вірити у дітей.  Відмінними рисами справжнього педагога повинні бути нестримне бажання постійно саморозвиватися, самовдосконалюватись, неперервне розширення власного кругозору, вдосконалення та пошук нових методів викладання. Справжній вчитель не перестає здобувати нові знання все життя, бо педагогіка – це наука, яка не стоїть на місці, це постійний рух тільки в перед, у ногу з часом. Творчий наставник завжди використовує у викладанні сучасні та цікаві методи та прийоми.
Одним із найголовніших моїх завдань як класного керівника, є згуртування колективу.  Найвірніший спосіб - колективна перемога. Ніщо так не об'єднує, як спільний дух радості, задоволення, значущого досягнення. Прикладом такої колективної роботи є шкільні  конкурси та заходи, яких чимало в плані виховної роботи.
 Ще одним важливим аспектом створення міцного дружнього учнівського колективу, на моє переконання,  є організація та проведення екскурсій. В учнів розвиваються здібності діяти з пізнавальних позицій у оточуючому їх навколишньому світі; безпосередньо сприймати і вивчати   життєві   явища   і   процеси.   Екскурсії  допомагають   формувати емоційну  сферу  дітей:   почуття  прекрасного,  відчуття   радості   пізнання, бажання бути корисними людям.
Слід пам’ятати, що  «в кожній дитині сонце»  і перед собою я ставлю завдання зробити так, щоб це сонце сяяло як найсильніше, освічуючи навколишній світ променями добра, миру, успіху,  толерантності, чуйності, повагита патріотизму. Сподіваюся, що діяльність моїх учнів у шкільні роки підготує їх до дорослого життя і кожен  з них успішно  адаптується в соціумі та зуміє реалізувати себе як особистість.

   15.  Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням



Підпис учасника _____________________                            Дата______________________


Немає коментарів:

Дописати коментар